Blog naukowy z Warszawy. Zdobądź wiedzę z języka francuskiego, nauki gry na perkusji...

ZASTOSOWANIE GŁĘBOKIEGO STANU ALFA

– 1. Zamknij oczy. Zwróć je w górę, pod kątem ok. 20° w kierunku linii brwi.

– 2. Etapy 2a, 3a, 3b i 3c nie są obowiązkowe. Powoli zacznij liczyć w myśli od 10 do 1. Powtarzaj jedną liczbę co sekundę.

– a. Rozpoczynając od skóry pokrywającej czaszkę, a kończąc na palcach twoich stóp, skoncentruj świadomość na poszczególnych częściach ciała, kolejno je rozluźniając.

– 3. Gdy doliczysz do 1, stwórz i zatrzymaj w wyobraźni obraz siebie jako osoby pełnej energii, młodej, zdrowej i atrakcyjnej.

– a. Zadaj sobie w wyobraźni pytanie: „Dlaczego mam tą dolegliwość fizyczną?”. Następnie pozwól, aby myśli dowolnie wędrowały.

– b. Gdy zaczniesz myśleć intensywnie na temat jakiejś konkretnej osoby, wyobraź sobie tą osobę.

– c. Wyobraź sobie, że wzajemnie sobie przebaczacie. Wyobraź sobie, że ściskacie się lub podajecie sobie ręce, kiwacie głowami na znak wzajemnej zgody. Miej dobre samopoczucie po tym wyobrażeniu.

– 4. Powtórz w myśli: „Moje ciało i umysł są zawsze w doskonałym zdrowiu”.

– 5. Potem powiedz w myśli: „Teraz policzę od 1 do 5. Gdy doliczę do 5, otworzę oczy, poczuję się doskonale, w doskonałym zdrowiu, lepiej niż poprzednio.”

– 6. Rozpocznij liczenie. Gdy doliczysz do 3, powtórz w myśli: „Gdy doliczę do 5, otworzę oczy, poczuję się doskonale, w doskonałym zdrowiu, lepiej niż poprzednio”.

– 7. Na 5 otwórz oczy i jeszcze raz powtórz w myśli: „Jestem całkowicie przebudzony, czuję się doskonale, w doskonałym zdrowiu, lepiej niż poprzednio”.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.